Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A játék

2011.08.28

Noss.. A játékról annyit tudunk csak, hogy van a Jó, és a rossz oldal.

Jók:Szarvas, Farkas, Griff
Rosszak:Sárkány, Medve, Nagymacska
A semleges: Bagoly.

A játék egy művészi, gyönyörű multiplayer(többen is játszhatnak benne) játék. Az Arokai még nem jelent meg, ezért több infóval nem szolgálhatunk

Ezt a bejegyzést a fórumon találtam, olvassatok csak :)


Mi is az arokai?

Arokai (más néven AK vagy Aro'kai) egy művészi multiplayer online szerepjáték (AMORG) által létrehozott egyetlen programozó (Superfeesh) és egy csapat tehetséges művész. Az Arokaiban a felhasználók képesek lesznek kiválasztani a hat különböző fajt, akik összhangban vannak más "Istenekkel", hogy járjanak a különböző helyeken szerte a játékban. A karaktered egyedi lesz, színes és változatos, és képes lesz arra, hogy ne legyenek a karakterek egyformák. Végül, Arokai a tervek szerint ami egy művészi játék, amely ösztönzi a kreativitást.


Hogyan jön létre?

A szerver és a kliens is programozni C + +, a támogatást a Microsoft Visual C + + Express IDE. 3D-s grafikus és renderelő ügyet a OGRE3D 1,7 MIT licenc alatt. A hálózatépítés, mi az ingyenes könyvtár RakNet. A felületet úgy tervezték, a Flash és a scriptelt az ActionScript 3.0, ami történik funkcionális ingame segítségével Hikari könyvtárral. Boost:: fájlrendszert használják fájlkezelő a szerver végén. Mi a végén a más könyvtárak számára a játék.


Milyen világok vannak?

A fantasy világ van, de  a reális kinézet felé is hajlik. A hangulatos a világ általában barátságos, színes és fényes, de egyes területeken eltérő lehet. Van egy kristály rendszer, amely az uralkodó az egész világon, mert a mi történetünk. A koncepció csapat tervezése világtérképen alapul!



Kik a karakterek?

Nos, az általános téma jó és a  gonosz. A "jó oldalon" állnak a Farkasok, Szarvasok, és a griffek. A "rossz" oldalon a Sárkányok, macskafélék és a Medvék. A semleges oldalon állnak a Baglyok. Ezek lesznek játszható, és csak korlátozott körű testreszabási lehetőségek. Mi is szeretnénk létrehozni az NPC karaktereket, mint például az istenek, és harcol az ellenségekkel. Ez kell majd egy későbbi időpontban, mert Superfeeshnek kell tanulnia AI-t bizonyos mértékben ahhoz, hogy erre képes legyen.



Milyen rajz stílus van használatban?

Úgy mozog, hogy félig reális, de kissé karikatúra. A részletes textúrák kerülnek felhasználásra mindig esztétikai hatást keltsen.

Ha több képet és tartalmat szeretnél az Arokaival kapcsolatban, nézd meg a DeviantArtunkat!!

Bővebben:  http://arokai.proboards.com/index.cgi?board=journal&action=display&thread=3 # ixzz1UiQ9hFrp

 
 

 


Archívum

Naptár
<< Szeptember / 2019 >>


Statisztika

Online: 1
Összes: 24313
Hónap: 354
Nap: 18